Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

fredag den 11. marts 2011

en tilfældig biologitime.

Her sidder jeg så i en kedelig biologitime og gennemgår produktionen af insulin og diskuterer blodsukker. På en måde er de hyggeligt, fordi man kan sidde og hyggesnakke og ikke behøver at følge med :b Jeg fik lavet min danskstil igår, som skal afleveres i dag, og det er bare så rart at have den færdig, specielt fordi vi har fået ny dansklærer (hun er skide sød), og det er den første aflevering hun skal bedømme, så den er ret vigtig. Midt i en ligegyldig biologitime kan man godt sidde og glæde sig lidt over a det er fredag, og at jeg skal i Ikea med min familie og shoppe på søndag, plus at jeg skal til familiefødselsdag imorgen, plus; jeg tror faktisk at jeg har fundet ud af, hvilken uddannelse jeg vil tage efter sommerferien :D Jeg vil læse uddannelsesvidenskab i København! Det handler om at lære hvordan man som menneske bliver bedre og får et bedre arbejdsmiljø og hvordan man får mest ud af sig selv og hinanden og hvordan man bedst arbejder sammen - hovedsagligt med fokus på arbjedspladser. Jeg skal med min far og mor til åbent hus d. 9. april, så jeg håber bare virkelig at det giver et godt udtryk, for det virker virkelig som om det er det jeg godt vil, og jeg har bare gået og haft dårlig samvittighed over, at jeg ikke har vidst hvad jeg skulle efter gymnasiet. Nu ved jeg også at jeg bare skal ha gået på STX og bestået. Det er bare dejligt at vide hvor man skal lægge sit fokus og hvad man skal bruge mest energi. Jeg er glad! (:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar