Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

tirsdag den 8. marts 2011

Man skal ikke sætte sit lys under en skæppe. Det skal andre nok klare for en.

Det er naturlig at mennesket automatisk nedgører de sucessfulde personer, for selv
at blive populær og sucessfuld. Det er synd, men det er sådan det er. Derfor bør man
ikke nedgøre sig selv - det skal andre nok klare for en :) Og hermed ved man også,
at hvis man har fjender, er det fordi man har noget som de misunder. Det er ikke for
sjov, at så mange mennesker hater Justin Bieber. Der er mange drenge der nedgører
ham og siger at han ikke har nogen grund til at være berømt og at de ikke kan forstå
hvorfor alle er så vilde med ham. Min teori er, at alle disse drenge er misundelig
Justin Bieber, fordi de ved, at han til hver en tid vil kunne score alle deres veninder
og flammer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar