Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

mandag den 7. marts 2011

Mit fantastiske værelse

Jeg elsker at være i Ikea, Bog&Idé, Kop&Kande etc. Jeg elsker at blive inspireret og indrette mig. Jeg gør meget ud af mit værelse, og elsker at bruge tid og energi på at gøre det endnu smukkere og rart at være i. Jeg er nitten år men bor stadig hjemme, så jeg har ligesom kun et værelse at gør brug af. Derfor glæder jeg mig også til at have en hel lejlighed at indrette, sådan at jeg f.eks. ikke behøver at vælge kun farveskala til mine lys, men kan vælge flere til de forskellige rum i lejligheden. Lige nu er mit værelse bygget op af farverne beige og hvid, og en smule grøn. Den grønne farve er den farve som jeg kan skifte ud som jeg vil, hvor beige og hvid er grundfarven. På mit værelse er jeg specielt glad for mit koskind, mit vindue, mine lys, mit tv-bord, mit klaver, mit store spejl, mine billeder og så selvfølgelig min store seng og mit lille hvide bord som jeg selv har fået idéen til og som min far og jeg har lavet af en vindueskarm og aflagte stolben og lidt maling ;)
   Her er så mit smukke værelse illustreret i fotografier:

Min udsigt en dag i december.
Et af mine smukke fade til 20,- med lys. De to kaniner er fra Føtex, 40,- stk.
Min seng og mine bøger <3
Mit koskind som jeg er utrolig glad for. Har ønsket mig et koskind så længe jeg kan huske,
og så fandt jeg dette på dba.dk og købte det for 450,-.
Jeg har altid ønsket mig et sort/hvid koskind, men så blev jeg forelsket i dette
som jo også passer perfekt til farverne i mit værels.
Mit sengebord og mine smukke malerier til 800,- stk., som jeg har fået af min farmor.
Vindruer, banan og granatæbler - som også er mit nye fettish, hvis man kan kalde det dét.
Mit hvide klaver og min mors lysestager. Synes dette billede ser meget 'rich' ud med
de mange guldarmbånd og diamanterne på lysestagerne.
Grønne pyntesten og fyrfadslys.
Mine nye rigtig gode højtalere fra Creative, samt den ene af mine to kunstige planter,
som jeg er rigtig glad for.
I jule- og fødselsdag fik jeg en masse poser med almindelige sterinlys, som jeg havde ønsket mig.
Kassen er hjemmelavet af gavepapir og gavebånd fra Bog&Idé.

Mit sengebord som min far jeg har lavet, og som er utrolig praktisk og hyggeligt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar