Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

mandag den 7. marts 2011

Specielle persontræk

Her er nogle facts om mig, som jeg synes beskriver mig meget godt, og er ting som er en del af mig og min væremåde. Dette indlæg vil nok bliver redigeret og få tilføjelser.

  • Jeg er glad for korrektur og har fundet ud af, at jeg ikke kan lade være med at rette folk eller diskutere det, hvis de laver stave- eller udtryksfejl. Skilte sammensatte ord er en af de ting, som rigtig kan bringe mit pis i kog :b eks. "Jeg har pist en hel stegt kalkun" - yea right, tror du ikke det var en helstegt kalkun, for det er da kun Joey der kan spise en hel kalkun :D Dette 'flip' er noget jeg helt klart har arvet fra min mor, social eller kulturelt, og vi kan have meget sjov ved at kigge på fiduso.dk som er en hjemmeside som b.la. viser eksempler på stavefejl og misforståelser af udtryk.

  • Musik for mig er det vigtigste i min hverdag, og det bedste i mit liv, efter min lillesøster. Jeg har mine hovedtelefoner med overalt, og når jeg hører musik vil jeg ikke forstyrres, for jeg nyder mit liv fuldt ud, når jeg kan sidde og lytte til musik og bare drømme mit til lige hvad jeg har lyst til. (:

  • Jeg er meget filosofisk og drømmende i min tankegang. Jeg bruger som sagt meget tid på at høre musik, og jeg tænker bedst når jeg hører musik og bliver transporteret i f.eks. bil, bus, cykel, gående eller i tog.  Jeg bruger meget tid alene, og jeg nyder mit eget selskab. Når jeg tænker kan jeg jo befinde mig lige hvor jeg vil, og jeg kan være gift med Bruno Mars, hvis det er det jeg har lyst til :)

  • Jeg interesserer mig meget for psykologi, kropssprog, gestus og menneskets tankegang. Jeg har psykologi på B-niveau i gymnasiet (jeg går i 3.g) og har mange bøger om dette. Jeg tror på ting som placebo, og at man kan ændre sit liv via sin tankegang. Jeg tror på, at man kan tænke sig smuk, fordi størstedelen af ens udseende er din udstråling. Synes du at du er lækker, charmerende og sexet, så skal du nok blive det, det er helt sikkert :)

  • Jeg vil sige at jeg er alternativ på en alternativ måde ;D


  • Jeg er en meget ondskabsfuld ikke-ryger, og jeg finder mig ikke i noget rygning og har ingen respekt for det overhoved. Jeg synes det er klamt og taber-agtigt, og det minder mig om de laveste mennesker i hierakiet. Jeg kan ikke lide rygning :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar